تماس با ما

از طریق فرم تماس زیر با ما در ارتباط باشید


تعرفه انجام پروژه ها به چه صورت است؟
تعرفه انجام پروژه ها به طور کامل بستگی به زمان انجام، نوع، و میزان پیچیدگی پروژه دارد. لذا به منظور اطلاع از هزینه پروژه لازم است تا اطلاعات کامل پروژه را برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی کامل از طرف کارشناسان هزینه انجام پروژه به شما اعلام گردد.
چگونه فایل ها و اطلاعات پروژه ام را ارسال کنم؟
کلیه سفارشات بایستی به صورت آنلاین در قسمت "سفارش پروژه" و یا از طریق ایمیل و یا از طریق آی دی های تلگرامی مربوطه ارسال گردند. در هر سه حالت شما می بایست تمام اطلاعات مورد نیاز که بر روی فرم سفارش سایت نیز آمده اند را ارسال نمایید.
فایل های تحویلی پس از انجام پروژه به چه صورت خواهند بود؟
تمامی فایل ها اعم از فایل های نرم افزار و گزارش کار ها و نتایج در اکسل و فایل های ورد و ... پس از انجام پروژه به طور کامل به مشتری تحویل داده خواهند شد.
آیا امکان ارسال فایل آموزشی اختصاصی پروژه انجام شده من وجود دارد؟
بله در صورت درخواست مشتری امکان تهیه فایل آموزشی ( به صورت فیلم، متن یا صوتی ) امکان پذیر می باشد که مسلما شامل هزینه مضاعف بر هزینه انجام پروژه می باشد.
چگونه اعتماد کنم و هزینه را واریز کنم؟
به منظور انجام پروژه 50% از مبلغ پروژه به عنوان پیش پرداخت توسط مشتری واریز می گردد. این مبلغ تا زمان اتمام پروژه نزد سایت محفوظ می ماند و پس از تحویل کامل پروژه توسط کارشناسان و بررسی پروژه توسط مشتری، به کارشناسان ارجاع داده می شود. در زمان تسویه حساب، به منظور حصول اطمینان، قبل از تحویل پروژه گزارش و تصاویر مرتبط با پروژه به مشتری ارسال خواهند شد و پس از تسویه حساب کامل تمامی فایل ها در اختیار مشتری قرار خواهند گرفت. همچنین 5 روز به عنوان زمان پشتیبانی پروژه در نظر گرفته خواهد شد تا در صورت وجود هر گونه مشکل و یا نواقص، به طور رایگان توسط کارشناسان بر طرف گردد.